Flaming Arrow Glitter Purple
Flaming Arrow Glitter Purple

Tuesday, May 31, 2011

~PROMOSI HEBAT.......!!!~

Assalamualaikum....hai everyone....

Anda ingin nampak kelainan pada baju atau tudung anda..dengan dihiasi indah dengan sulaman manik...atau anda ingin memberi nafas baru pada baju lama...??

 Saya ingin mengumumkan..TEMPAHAN JAHITAN MANIK SEMPENA HARI RAYA 2011 DIBUKA SEKARANG!


Sebarang tempahan boleh dibuat melalui email saya lieya_185@yahoo.com.my
atau boleh terus hantar tempahan anda melalui by hand kepada saya (untuk area penang dalam pulau sahaja).. datang ke rumah saya atau boleh hantar melalui pos....:-)

So...raya pun dah dekat kan? saya nak buat PROMOSI HEBAT!!! 5 ORANG YANG TERAWAL YANG MENEMPAH AKAN DAPAT SEPARUH HARGA + HADIAH ISTIMEWA DARIPADA SAYA....

Ape tunggu lagi....sape cepat...dya DAPAT!!! :)




No comments:

Post a Comment